dinsdag 8 juli 2014

Birthday gifts

Hoi,
Ik was op 25 juni jarig en op 28 juni heb ik het gevierd met vrienden en familie. Ik ben heel erg blij met de cadeautjes die ik heb gekregen en het leek me leuk om te laten zien wat ik heb gekregen. Ik doe dit echt niet om op te scheppen ofzo maar misschien  ben je bijvoorbeeld binnenkort ook jarig en weet je niet wat je moet vragen. Ik hoop dat je het leuk vind!

Btw iedereen bedankt!

Hannah (mijn tweelingzus) 's cadeau!


Olily eau de cologne naturel spray

Lancaster summer splash eau de btoilette

Kan tegen de zon!

Essence like a trip to NY 

MAC fix + spray


Benefit Rockateur blush 



Inglot freedom system (2 matte naturel kleuren - weet de namen alleen niet)


3 producten van NYX

NYX butter gloss: BLG08 apple strudel



NYX powder blush: PB01 mocha


NYX love in paris 9 color shadow palette: LIP09 Merci Beaucoup 

Schattige sluiting werkt alleen niet zo goed..




This is not a book : Keri Sith ( Nederlandse editie)

MESS : Keri Smith ( Nederlandse editie)

De blog bijbel : Carlijn Bekker

Oorbellen van www.i-am.com

Ciaté London : Doll house collection






Bedankt voor het lezen, ik zou het leuk vinden als de vraag hier onder zou beantwoorden!
Doei!

(Sorry dat dit artikel veel later dan mijn verjaardag online is gekomen maar, nu heb ik pas de tijd gehad om alles te fotograferen enzo.)


Wat is het aller leukste cadeautje dat je ( voor je verjaardag) hebt gekregen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten