woensdag 9 juli 2014

Birthday party | tuinfeest

Hai,
Weer iets dat te maken heeft met feest! Ik vind het leuk op in m’n tuin een gezellig ‘tuin’ feest te geven aan vriendinnen. Vandaag deel ik tips en ideetjes die je zou kunnen doen voor je tuinfeest!

Food!
Als het warm is en je veel buiten bent is veel water niet overbodig!  ‘Gewoon ‘  water vind ik niet zo lekker maar met een smaakje is het veel lekkerder. Je kan dit heel makkelijk maken door een paar schijfjes citroen/limoen, aardbeien of bijvoorbeeld druiven in een grote kan met water te doen, vergeet ook geen ijsklontjes om het extra koud te houden.




We hebben ook 2 taarten gemaakt en 12 fruitschelpen, er komt nog een artikel met de recepten van deze taarten en taartjes.




Drinkflesjes
Op Tumblr, We Heart It en Pinterest  zie je soms een soort kleine melkflesjes met super schattige rietjes. Dit is bijvoorbeeld makkelijk op verjaardagen, iedereen heeft z’n eigen flesje . Wij vonden ze een beetje te saai dus hebben we ze versierd! ( De flesjes en een aantal rietjes komen van de website www.sweettableshop.com - echt een hele leuke site!)








Wij hebben er voor gekozen om de tuin te versieren met vrolijke zomerse slingers, een schaduwdoek ( niet echt versiering maar wel handig)  en leuke kussens op onze tuinstoelen (Hier ben ik vergeten foto’s van te maken).


Ik hoop dat je hier aan hebt gehad!

Doei x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten